La Quela (17.30 h)
Divendres 17:30 a 18:00
17 de febrer de 2023
Espai: Sala d'actes
Artista: Brodas Bros
Aquest és un espectacle per als més petits, amb dramatúrgia de Roser Ros i la direcció artística de la companyia de dansa urbana Brodas Bros.
La Quela, que ben bé podria ser la neta de “la masovera se'n va al mercat”, és la protagonista d'aquesta proposta escènica de petit format que anirà enfilant ritmes i rimes nascudes del retrobament de la paraula amb el cant i el moviment.Aquesta proposta, on el nou i el vell es tornen a donar la mà, s'inspira en el repertori de la tradició oral i el recrea a través de l'experimentació amb llenguatges escènics com la música, la dansa contemporània i el Hip Hop.
Espectacle familiar - Infants de 2 a 10 anys
Preu: Gratuït
Preu Targeta persones en situació d'atur - Descompte 50%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 50%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 75%: Gratuït
Preu Tarifa persones amb discapacitat - Descompte 30%: Gratuït
17/02/2023
Tallers culturals d'estiu 2025
Inscripcions obertes als tallers d'estiu.
Descomptes per a persones en situació d'atur, discapacitat i titulars del Carnet Jove a partir de 16 anys (serà necessaria l'autorització signada pels tutors/es legals els menors de 18 anys). Els pots consultar aquí.
Xarxa de Centres Cívics
Gestió tècnica:
Calaix de Cultura S.L. (B63033740) | Rambla Catalunya, 5 Principal 3a - 08007 Barcelona
calaixdecultura@calaixdecultura.cat
Centre Cívic
CENTRE CÍVIC ATENEU FORT PIENC
Plaça Fort Pienc, 4-5
08013 Barcelona
932327827
fortpienc@fortpienc.org