Logo del centre cívic
My mexican bretzel
Logo de l'activitat My mexican bretzel

Dijous 19 a 21h

24 de febrer de 2022

Espai: Sala d'actes


Direcció: Núria Gimenez Lorang, Espanya, 2019, 74 min. V.O. en castellà Documental, intervencions de: Ilse G. Ringier, Frank A. Lorang
Diari íntim d’una dona de classe acomodada, Vivian Barrett, il·lustrat per les filmacions casolanes del seu marit León, un ric industrial, entre els anys quaranta i seixanta del segle passat. La pel·lícula és també un melodrama clàssic a l’estil Douglas Sirk o Todd Haynes, amb els sentiments a flor de pell. Un viatge en un tres i no res a través de la vella Europa. Un somni romàntic.
Cinefòrum a càrrec de Patricio Suárez, professor de documental i consultor de muntatge a l’escola de cinema Bande à Part. La seva òpera prima, Hombre en la llanura (2018), va ser seleccionada a Visions du Reel i el Seminci de Valladolid.

Preu: Gratuït

Dijous
24/02/2022


Tallers culturals de tardor 2026

Renovacions: fins al 2 de setembre.
Inscripcions: a partir del 3 de setembre.

Descomptes per a persones en situació d'atur, discapacitat i titulars del Carnet Jove a partir de 16 anys (serà necessaria l'autorització signada pels tutors/es legals els menors de 18 anys).  Els pots consultar aquí


Xarxa de Centres Cívics

Logo del grup
Ajuntament de Barcelona

Gestió tècnica:
Calaix de Cultura S.L. (B63033740) | Rambla Catalunya, 5 Principal 3a - 08007 Barcelona
calaixdecultura@calaixdecultura.cat

Centre Cívic
CENTRE CÍVIC ATENEU FORT PIENC

Plaça Fort Pienc, 4-5
08013 Barcelona
932327827
fortpienc@fortpienc.org

Logo Miram Cloud