Clavell al balcó, una banda sonora de la Catalunya modernista
Divendres 19 a 20 h
5 de febrer de 2021
Espai: Sala d'actes
EN ESSÈNCIA
Cecilia Reguero, flauta travessera – Tais Costa Roura, violoncel
Explorant amb simplicitat melodies, fragments i obres des d’una mirada fresca i transparent. «Clavell al balcó», cançó d’Enric Morera, dóna títol a un petit núvol de músiques creades o interpretades en una època d’eclosió artística com és el Modernisme a Catalunya. Compositors com Manuel de Falla i Claude
Debussy sonaven i influenciaven els seus contemporanis. La poesia de les melodies i la ingenuïtat de les danses, l’admiració romàntica i les sonoritats impressionistes ressonen en aquesta selecció, fruit de la curiositat, el sentiment i els anhels de modernitat de l’època.
Preu: Gratuït
05/02/2021
Tallers culturals de tardor 2026
Renovacions: fins al 2 de setembre.
Inscripcions: a partir del 3 de setembre.
Descomptes per a persones en situació d'atur, discapacitat i titulars del Carnet Jove a partir de 16 anys (serà necessaria l'autorització signada pels tutors/es legals els menors de 18 anys). Els pots consultar aquí.
Xarxa de Centres Cívics
Gestió tècnica:
Calaix de Cultura S.L. (B63033740) | Rambla Catalunya, 5 Principal 3a - 08007 Barcelona
calaixdecultura@calaixdecultura.cat
Centre Cívic
CENTRE CÍVIC ATENEU FORT PIENC
Plaça Fort Pienc, 4-5
08013 Barcelona
932327827
fortpienc@fortpienc.org
